mert ugrani jó!

Információk

Miért jó helikopterből ugrani?

Tandemugrás és helikopter, hogy történik

Ha a Mi-8 helikoptert választod a tandemugráshoz

Nem ugratunk! Ugrassz! Mármint tandemet, helikopterből :-)

  • emelkedés közben kilátsz az ablakon, ülésen ülsz, biztonsági övvel becsatolva
  • nem kell a padlón ülve, a menetiránynak háttal kuporogva tölteni az emelkedési időt
  • ugrás előtt a hevedereket állva, a lehető legbiztonságosabb módon tudja a tandempárod ugrásra kész helyzetbe hozni
  • kényelmesen kilépve zuhanhatsz a Balaton csodálatos panorámájával a háttérben
  • a tágas helynek köszönhetően nincs akadálya, hogy a barátaiddal egyszerre ugorjatok
  • elkísérhetnek azok az ismerőseid is, akik nem szeretnének ugrani, a helikopterben lehet akár 29 fő is egyszerre

..ha életed egyik legnagyobb kalandján szeretnél részt venni, szeretnéd kipróbálni milyen az, amikor ég és föld között csak a gravitáció létezik, akkor gyere és ugorjunk egyet!

Cikk folytatása

Infrastruktúra, avagy miért kerül ennyibe a tandemugrás?

Utánunk csinálhatod, nincs benne semmi ördöngösség.

Mi kerül ezen ennyibe?

Hozzávalók:

  • egy használtan kb kétmillió dolláros helikopter - ebből nekünk 2 van
  • egy repülőtér, ejtőernyőzésre kijelölt légtérrel - lehetőleg saját
  • egy cég, tevékenységi engedéllyel tandemugrások végrehajtására
  • egy angol nyelvvizsgával, szakirányú felsőfokú végzettséggel, légijármű szerelői gyakorlattal és szakszolgálati engedéllyel rendelkező műszaki vezető
  • 2 kereskedelmi helikoptervezetői engedéllyel és Mi-8 típusjogosítással rendelkező pilóta - helikopterenként
  • 1 szakszolgálati engedéllyel rendelkező fedélzeti technikus Mi-8 helikopter típussal

Cikk folytatása

Helikopterek

A két helikopter az ejtőernyőzés szolgálatában

Mil-Mi-8 helikopter

A Mi–8 (NATO-kódja: Hip) helikopter a Szovjetunióban a Mihail Mil vezetése alatt álló OKB–329 tervezőirodában kifejlesztett többcélú, polgári és katonai feladatokra szánt helikopter. Az Aeroflot, a szovjet légierő és a Varsói Szerződés tagállamainak hadseregei széles körben alkalmazták. Ez a típus a korai Mi–4-nek gázturbinás hajtóművel felszerelt változata.

Amikor az első prototípus 1961-ben a levegőbe emelkedett, a gép négylapátos forgószárnnyal és egy Szolovjov gázturbinás hajtóművel rendelkezett, a második prototípus azonban már kéthajtóműves változatban készült. Két évvel később áttértek az ötlapátos forgószárny kialakításra, és a Mi–8 sorozatgyártása is ebben a formában kezdődött 1967-ben.

forrás: Wikipédia

Ugróterületünkön két ilyan jószág is szolgálja az ejtőernyősöket, lajstromjelük: HA-HSA és HA-HSE

Cikk folytatása